CCD Hunedoara
Casa Corpului Didactic Hunedoara
Despre noi Cursuri Ştiri Biblioteca CDI CRED RED PROF Legături utile Contul meu Divertisment Publicații Contact
Sunteți aici: Prima paginăȘtiri
Programe de formare continuă

Oferta curentă (descărcare)

Noutăți cursuri (știri)

Înscrieri online (formular de înscriere)

Știri importante

CONFERINȚA NAȚIONALĂ „Mentorat și transfer de competențe pentru promovarea ritmului individual de învățare”
01.04.2024, 22 vizualizări, 0 voturi

Mentorat și transfer de competențe pentru promovarea ritmului individual de învățare

ANUNÈš CONCURS
11.03.2024, 132 vizualizări, 0 voturi

EXAMEN PENTRU PROMOVAREA ÃŽN GRAD SAU TREAPTÄ‚ PROFESIONALÄ‚ IMEDIAT SUPERIOARÄ‚ CELUI DEÈšINUT

„Abilitare curriculară pentru educație timpurie”
25.01.2024, 704 vizualizări, 0 voturi

„Abilitare curriculară pentru educație timpurie”

ULTIMUL ATELIER CRED 17.11.2023
13.11.2023, 827 vizualizări, 0 voturi

Resursele CRED: educație deschisă, în clasă și acasă

ADMITERE ULBS 2023
10.07.2023, 652 vizualizări, 0 voturi

Program de master Intervenții Educaționale în Școala Incluzivă


Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, din cadrul Facultății de Științe Socio-Umane, organizează o nouă sesiune de admitere la programul de masterat I.E.S.I., în domeniul Științe ale Educației, care oferă profesorilor din școlile de masă resurse valoroase de dezvoltare personală și profesională, necesare și de actualitate pentru a construi o școală incluzivă, punctul forte fiind încrederea în potențialul tuturor copiilor, în marea lor diversitate.
Denumirea programului: Intervenții Educaționale în Școala Incluzivă (I.E.S.I.)

CUI SE ADRESEAZĂ PROGRAMUL DE MASTER I.E.S.I.
· cadrelor didactice de la toate palierele sistemului de învățământ;
· absolvenților de nivel licență din alte domenii, care au urmat Modulul Psihopedagogic.

Activitățile de pregătire teoretică și practică din cadrului programului masteral Intervenții Educaționale în Școala Incluzivă beneficiază de un orar flexibil (în regim modular, la sfârșit de săptămână).

Acreditări ale programului:
Acreditare academică/profesională din partea ARACIS; Oportunitatea de a obține 120 de credite.

Criterii de admitere/ probe de concurs:

1. Media generală a examenului de licență: 30%
2. Probă orală: interviu online prezentarea unui proiect de cercetare ipotetic în domeniul incluziunii educaționale a copiilor în școala de masă: 70%

Competențe dobândite la finalul masteratului:

Aplicarea şi adaptarea de tehnici de modificare a metodelor instrucţionale şi a materialelor în funcţie de nevoile copiilor/elevilor cu CES;
Aplicarea de proceduri variate de evaluare, în funcție de natura, tipul, gradul, dinamica și contextul nevoilor speciale;
Colaborarea în evaluarea nevoilor copiilor/elevilor cu CES prin utilizare a tehnologiilor de acces;
Planificarea, implementarea şi evaluarea programelor de intervenție educațională și consiliere care facilitează incluziunea copiilor/elevilor cu CES în școala de masă și participarea socială la activități în viața comunității;
Elaborarea unui curriculum care să permită copiilor/elevilor cu dizabilităţi sau cu abilități înalte, învăţarea de strategii de rezolvare de probleme, utilizarea lor şi a altor strategii adaptate nevoilor.
Mai multe detalii :

despre masterat: https://www.facebook.com/DPPDSibiu

despre admitere: https://socioumane.ulbsibiu.ro/admitere/

Informații și suport în pregătirea admiterii, pe clasa virtuală cu codul: q4kwzpv.

Contact: alina.mag@ulbsibiu.ro


Galerie foto

ULBS Admitere


Nu puteți vota această știre Doar utilizatorii autentificați pot vota știri.


Toate drepturile rezervate © 2013-2024 C.C.D. Hunedoara 1.182.624 de vizite din 01-01-2015